ஜ۩۞۩ஜ*به وبلاگ تنهایی خوش اومدین* ஜ۩۞۩ஜ

ஜ۩۞۩ஜ*به وبلاگ تنهایی خوش اومدین* ஜ۩۞۩ஜ

دلم برات تنگ شده

دلم برات تنگ شده
اما من...من ميتونم اين دوري رو تحمل كنم...
به فاصله ها فكر نمی كنم...ميدونی چرا؟؟
آخه... جای نگاهت رو نگاهم مونده...
هنوز عطر دستات رو از دستام ميتونم استشمام كنم...
رد احساست روی دلم جا مونده ...
ميتونم تپشهای قلبت رو بشمارم...
چشمای بی قرارت هنوزم دارن باهام حرف ميزنن...
حالا چطور بگم تنهام؟ چطور بگم تو نيستی؟
چطور بگم با من نيستی؟...
آره!خودت ميدونی... ميدونی كه هميشه با منی...
ميدونی كه تو،توی لحظه لحظه هاي من جاری هستی...
آخه...تو،توي قلب منی...آره!
تو قلب من...برای همينه كه هميشه با منی...
براي همينه كه حتی يه لحظه هم ازم دور نيستی...
براي همينه كه می تونم دوريت رو تحمل كنم...
آخه هر وقت دلم برات تنگ ميشه...
هر وقت حس ميكنم ديگه طاقت ندارم...
ديگه نميتونم تحمل كنم...
دستامو می ذارم رو صورتم و يه نفس عميق ميكشم...
دستامو كه بو ميكنم مست ميشم... مست از عطرت.
صداي مهربونت رو میشنوم...و آخر همهء اينها...
به يه چيز ميرسم...به عشق و به تو...آره...به تو...
اونوقت دلتنگيم بر طرف ميشه...
اونوقت تو رو نزديكتر از هميشه حس ميكنم...
اونوقت ديگه تنها نيستم
حالا من اين تنهايي رو خيلي خيلي دوسش دارم...
به اين تنهايي دل بستم...حالا ميدونم كه اين تنهايی خالی نيست...
پر از ياد عشقه... پر از اشكهای گرم عاشقونه

 



نظرات شما عزیزان:

ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ
ساعت16:49---18 بهمن 1390
زيبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: benyamin ׀ تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدین $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________________ _______$$$$$$$$$$________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _______$$$$$$$$$$________ _________________________ _________________________ ____$$$$$_______$$$$$____ __$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__ _$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______$$$$$$$$$$$$$______ ________$$$$$$$$$________ _________$$$$$$$_________ __________$$$$$__________ ___________$$$___________ ____________$____________ _________________________ _________________________ _$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$$_______$$$$$$___ ____$$$$$$_____$$$$$$____ ______$$$$$$$$$$$$$______ ________$$$$$$$$$________ _________________________ _________________________ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , bialove.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM